For all English language readers

All English readers please click here and please forgive my English translated :), I can't write in both Romanian and English every post. But, if you comment I will answer/write in English :) Thanks,

miercuri, 11 noiembrie 2009

Toamna - pandantive

Vine toamna - sau a trecut toamna :) Nu stiu daca numai toamna sunt culorilea astea. Portocaliu, maro, galben. Am si cercei asortati doar ca nu am avut inca chef sa le pun agatatori :D dar la cerere... (cred ca am refacut puzzle-ul de 5 ori, dupa ce le-am copt, dupa ce le-am dat cu primul strat de lac, dupa ce le-am dat cu al doilea, cand am vrut sa arat ce am facut... )




Puzzle-ul meu si-a gasit casa :) weekendul acesta, s-a mutat la Brasov. Cine mai vrea trebuie sa stie ca urmatorul v-a iesi aproximativ la fel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails