For all English language readers

All English readers please click here and please forgive my English translated :), I can't write in both Romanian and English every post. But, if you comment I will answer/write in English :) Thanks,

vineri, 6 noiembrie 2009

Primul meu castron



Primul meu castron e aproape gata. Papier mache. Apa si faina. Aracet. Culori. Nu am stiut pana acum cum o sa il pictez. Cred ca mai fac cateva :) imi place prea mult. Are o poveste intreaga in spatele lui.

Prima oara am facut un mar din papier mache. Apoi, cuprinsa de febra lucrului am inceput castronul. Evident mulat dupa cel mai frumos castron din casa. Doar ca pus pe dinauntru. GREEsiit! Dupa primele straturi de hartie cu "sos" mirosea ciudat. Asa ca l-am scos din castron. Si cum tocmai incercam sa determin marul si pisica sa se usuce mai repede, in cuptor, l-am bagat si pe el. Alta greseala. S-a scofalcit - si a capatat forma de acum. Care ... acum imi place.



Dar e tarziu ... si trebuie sa mai citesc ... maine mergem cu "clasa" la Salonul National de Arta Decorativa. Spun maine poate :) cum a fost.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails