For all English language readers

All English readers please click here and please forgive my English translated :), I can't write in both Romanian and English every post. But, if you comment I will answer/write in English :) Thanks,

miercuri, 23 iunie 2010

Vis albastru

Dupa cum spuneam ieri, azi am fost cu chef si l-am pus pe Etsy. Deci ................................................................................
................................................................................
................................................................................


Visul meu albastru dintr-o noapte fara somn. Si nu glumesc. L-am inceput pe la 12 noaptea si l-am terminat in dimineata urmatoare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails