For all English language readers

All English readers please click here and please forgive my English translated :), I can't write in both Romanian and English every post. But, if you comment I will answer/write in English :) Thanks,

marți, 1 decembrie 2009

Floare cu alb si negru

E evident ca ce nu imi prea place mie, se da mai repede decat ma asteptam :) Asa e si cu brosa asta - am dat-o sambata seara la Palatu Sutu si acum sper ca sta pe hainuta unei fete si se plimba prin oras. Mi-a placut asa de mult ca a remarcat-o incat i-am dat-o mai ieftin decat o vindeam in mod normal. Asa patesc eu cu lucrurile care cred ca se potrivesc unei persoane. Daca as putea le-as face pe toate cadou. Desi atunci s-ar putea sa nu le pretuiasca prea mult.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails