For all English language readers

All English readers please click here and please forgive my English translated :), I can't write in both Romanian and English every post. But, if you comment I will answer/write in English :) Thanks,

marți, 24 august 2010

Bloguri care imi plac

Incepand de astazi am de gand, ca o data pe saptamana, sa caut si sa scriu despre altcineva.

Astazi am gasit un blog interesant, cu tutoriale, in romana! ceea ce e rar. ICABICA-tutorials-handmade
Cine ghiceste ce obiect e in poza de sus :) primeste un premiu (virtual).
Imi plac la nebunie inelele facute din nasturi... chiar ma intrebam pentru ce am cumparat acum catva timp 15 nasturi diferiti :) . Trebuie sa recunosc ca eu sunt o persoana care intelege mult mai bine din poze si desene. Prefer de 100 de ori sa vad 3 poze si sa ghicesc ce este intre ele decat sa citesc 5 pagini de explicatii. Tutorialele Icai mi se par foarte bune, explicate simplu si la obiect.


Minunile facute de Icabica sunt la prezentare si vanzare pe cele doua site-uri ale ei Icabica boutique si Icabica margelica si ca sa citez: " Sa ne bucuram ochii si sufletul. Sa fim florile acestei lumi meschine si ingrate. Din pasiune pentru frumos si eleganta am intrat in lumea bijuteriilor. Aceste minunatii care au iesit din mainile mele imi infrumuseteaza viata si dores sa aiba acelasi efect si asupra voastra. ENJOY!"

3 comentarii:

  1. Un tel :), eu nu-l folosesc niciodata. Furculita si mixerul pentru ceva mai complex sunt de baza.

    RăspundețiȘtergere
  2. si premiul :)
    http://knopen.ismijnhobby.nl/tables/bracelet_table.html
    trebuie sa aiba Paun pe acolo niste cordelina pe care o poate dona pentru o bratara...

    RăspundețiȘtergere

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails