For all English language readers

All English readers please click here and please forgive my English translated :), I can't write in both Romanian and English every post. But, if you comment I will answer/write in English :) Thanks,

luni, 5 iulie 2010

Inspiratie de luni

Pentru saptamana asta mi-am gasit inspiratia la crosetat :) , ramane sa aleg modelul ... oare or sa fie frunze sau frunze? hmmmm... depinde si daca mai am pna sau lana sau bumbac. Oricum cred ca vor fi rosii sau cu doua nuante de verde. Oricum toate de mai jos sunt lucrate de o tipa care se numeste Kanokwalee, evident de pe Etsy, nu spune de unde vine numele dar are clar inspiratie.

In alta ordine de idei saptamana asta voi termina primele inimi din papier mache. Am de gand sa le atasez si niste transmitatoare de idei si mesaje ca sa nu fie doar o inima. Primii 5 ingerasi sunt si ei aproape gata de pictat, unul va fi clasic, altul scolar si mai am ingerasul rocker. Imi mai trebuie doi. O sa adaug poze si cu ei saptamana asta.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails